Mobilna verzija spletne strani še ni na voljo.

Seminar za učitelje violine in viole / Seminar za učitelje violončela – dva navdihujoča strokovna dneva na Tartiniju

18 / oktober / 2025

Seminar za učitelje violine in viole / Seminar za učitelje violončela – dva navdihujoča strokovna dneva na Tartiniju

V Glasbeni šoli Tartini smo v petek, 17. 10. in v soboto, 18. 10. gostili strokovni Seminar za učitelje violine in viole, ter Seminar za učitelje violončela, ki sta bila namenjena izmenjavi znanja, pedagoških pristopov in poglobljenemu strokovnemu razvoju učiteljev godal. Dogodka se je udeležilo malo več kot 30 pedagogov iz različnih glasbenih šol po Sloveniji, kar potrjuje zanimanje in potrebo po tovrstnih strokovnih srečanjih.

Program seminarja za učitelje violine in viole:

1. Učitelj kot navdih – vloga učitelja v razvoju učenca, povezave in čustveni razvoj.
predavateljica: dr. Katarina Kompan Erzar

2. Ali je res pot pomembnejša kot cilj? Učitelj – umetnik in obrtnik.
predavateljica: prof. Vildana Repše

3. Psihološki vidiki nastopanja. Mentalna priprava in učinkovite vaje za nastop.
predavatelj: mag. Aleš Pogačnik

4. Praktični prikaz dela v razredu po konceptu “MUSIC ON THE STRING”.
predavateljica: prof. Violeta Smailović Huart

Program seminarja za učitelje violončela:

1. Učitelj kot navdih – vloga učitelja v razvoju učenca, povezave in čustveni razvoj.
predavateljica: dr. Katarina Kompan Erzar

2. Ali je res pot pomembnejša kot cilj? Učitelj – umetnik in obrtnik.
predavateljica: prof. Vildana Repše

3. Pomen strukturiranega vadenja. In predstavitev novosti v prenovljeni izdaji Prvih korakov.
predavateljica: prof. spec. Sanja Repše

4. Praktični prikaz dela v razredu. Vljudno vabljeni k prijavi svojih učencev.
predavateljica: prof. spec. Sanja Repše

Seminarja sta bila zasnovana tako, da sta udeležencem ponudila tako teoretična znanja kot praktične napotke, ki jih lahko neposredno vključijo v svoje vsakodnevno pedagoško delo. Predavatelji so z udeleženci delili svoje bogate izkušnje na področju psiholoških in pedagoških pristopov, ki so uporabni na vseh stopnjah glasbenega izobraževanja.

Poleg predavanj so bili interaktivni praktični moduli, ki so udeležencem omogočili aktivno sodelovanje, izmenjavo idej in reševanje konkretnih pedagoških izzivov. Prav ta kombinacija teorije in prakse je bila po odzivih udeležencev ena največjih dodanih vrednosti seminarja.

»Izjemno dragoceno je, ko se lahko srečamo učitelji z različnih šol, izmenjamo izkušnje in se drug od drugega učimo. Takšni seminarji dajejo nov zagon in
ideje za delo z učenci,«
je povedala ena izmed udeleženk.

S seminarji želimo v Glasbenem ateljeju Tartini nadaljevati tradicijo strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in ustvarjati prostor, kjer se prepletata strokovnost in kolegialnost.

Hvala vsem udeležencem in predavateljem za navdihujoč dan.
Veselimo se naslednjih strokovnih srečanj.