IMG_0008splet

LUCIJA PERKO, ravnateljica, poučevanje violine

Akademska  glasbenica violinistka, profesorica violine, ravnateljica, pedagoški vodja, učenje  violine

Akademska glasbenica Lucija Perko se je rodila v Slovenj Gradcu. Tu je z igranjem violine pričela pri profesorju Branku Čepinu ter vzporedno obiskovala pouk klavirja pri Amri Kabil Đukanović in solo petja pri Dušanki Simonović, kasneje pa Tanji Vogrin. Njena vsestranskost v glasbi se je še dodatno potrdila na državnem tekmovanju iz solfeggia, kjer je že zelo mlada prejela zlato priznanje.

Kot otrok je skladala svoje skladbe, v obdobju osnovnošolskega izobraževanja pa nastopala na mnogih prireditvah v domačem kraju in izven.  Pri 13 letih je odigrala svoj prvi koncertni nastop v dvorani Huga Wolfa Slovenj Gradec in posnela svojo prvo zgoščenko pod okriljem glasbene šole Slovenj Gradec.

Ves čas se je udeleževala poletnih šol in mojstrskih tečajev  pri svetovno znanih violinistih in črpala znanja tako iz tehničnega vidika kot videnja interpretacij skladb.
Violinisti: prof. Vasilij Meljnikov, prof. Armin Sešek, prof,Tomaž Tulaček,  prof.Tomaž Vinklat, prof. Anke Schittenhelm, prof. Zoran Milenković, prof. Stefan Milenkovich, prof. Pavel Vernikov, prof. Blagoja Dimčevski, prof. Mauro Tortorelli, … pri katerih se je izobraževala, so nadgrajevali njena znanja, ki jih zdaj s pridom deli s svojimi učenci.

Vzporedno je obiskovala Gimnazijo Slovenj Gradec in Srednjo glasbeno šolo Fran Korun Koželjski Velenje in maturirala z odliko. V  času srednje šole se je eno leto izpopolnjevala še pri profesorici  Anki Schittenhelm  na Akademiji za glasbo v Grazu.

Najvidnejši dosežki v tem obdobju sta dve zlati priznanji in prvi mesti na regijskih tekmovanjih, dve srebrni priznanji na državnih tekmovanjih iz violine, ter prva nagrada na mednarodnem tekmovanju v Genovi  in  druga nagrada na mednarodnem tekmovanju Ithaka.

Študij violine je nadaljevala na Akademiji za glasbo Ljubljana, pri profesorju Vasiliju Meljnikovu.
Leta  2012 je diplomirala z odliko in prejela diplomo »Suma cum laude«, ter Prešernovo nagrado Akademije za glasbo Ljubljana.

V akademskem času je pod okriljem prof. Tomaža Lorenza igrala v triu Amarilis, po končani akademiji pa se še dve leti izpopolnjevala iz komorne igre na Akademiji za glasbo v Zagrebu pri prof. Rubenu Dalibaltayanu in Triu di parma v Devinu.  S triom je veliko nastopala doma in v tujini, najvidnejša je bila koncertna turneja po Madžarskem, ter koncerti v Devinu, na Dunaju, v Zagrebu. S triom je leta 2012 osvojila prvo nagrado na mednarodnem tekmovanju komornih skupin v Beogradu.

Lucija Perko, poučevanje violine

Lucija Perko je že v času študija poučevala učence na Glasbeni šoli Marjana Kozine v Novem mestu,  občasno je nudila pomoč pri poučevanju v Glasbeni šoli Slovenj Gradec, 7 let pa je bila zaposlena kot profesorica violine, komorne igre in godalnega orkestra v Glasbeni šoli Trebnje.
Ves čas se je dodatno izobraževala in sodelovala na različnih seminarjih.

Njena zavzetost pri poučevanju se je kazala tudi z uspehi njenih učenk, najvidnejši so bili prva nagrada na regijskem tekmovanju leta 2004, prva in druga nagrada v leta 2015 na mednarodnem tekmovanju v Čakovcu, ter dve srebrni nagradi na mednarodnem tekmovanju Svirel leta 2016.
V kategoriji B je njena učenka na mednarodnem tekmovanju Giovani musicisti v Trevisu leta 2017 prejela 2. nagrado.

Lucija Perko, akademska glasbenica violinistka

Njena znanja in želja po novih oblikah dela v glasbenih šolah jo je vodila do ustanovitve lastne glasbene šole Amarilis, kjer je še vedno njena direktorica.  V tem času je leta 2018 izdala delovni zvezek za pomoč otrokom pri začetnih težavah z glasbeno teorijo – Knjiga glasbenica ter zbirko priredb skladbic za mali godalni orkester.

Od jeseni leta 2021 poučuje na Glasbeni šoli Tartini v Ljubljani, kjer je tudi ravnateljica.

Njen odnos do dela in izkušnje poučevanja so vizionarski. Ne ostaja na mestu temveč želi neprestano širiti videnje novih možnosti razvoja glasbenega poučevanja in iskanje rešitev, ki bi vsakemu učencu omogočila maksimalni napredek. Zaveda  se pomembnosti izbir ustreznih metod dela in hkrati odgovornosti da je profesor kot vzornik in motivator pomemben člen pri premagovanju ovir na poti glasbenika.

Ali kot je sama dejala: «Poučevanje in iskanje mladih talentov mi je v veliko veselje, skozi mnoge lastne izkušnje pa želim učencem približati instrument. Zaradi iskanja novih znanj se izobražujem  iz različnih področij, ki mi omogočajo boljše razumevanje in vpogled v pedagoške procese in metodike dela«.

 

 

Ostali člani

BREZPLAČNI GLASBENI PRIROČNIK