Učbeniki za predšolsko glasbeno vzgojo in glasbeno pripravnico

GLASBENA ZAČETNICA 1

za PREDŠOLSKO GLASBENO VZGOJO

avtoric Vildane Repše, Olge Ulokina in Alenke Urbančič

Obsega 64 strani učbenika z elementi delovnega zvezka in zgoš- čenko s posnetkom Živalskega karnevala C. Saint Saënsa. Bo- gato ilustrirane učne vsebine so razdeljene v tematske enote, ki združujejo preproste otroške pesmi, izbrano poezijo za otroke ter vaje in naloge, ki podpirajo razvoj glasbenih in ustvarjalnih sposobnosti. Gradivo ponuja otrokom raznovrstna in zanimiva srečanja z glasbo ter razkriva svet glasbil in spodbuja veselje do petja in igranja.

Zaporedje vsebin omogoča postopno spoznavanje glasbenega jezika in sredstev, osvajanje novih pojmov, znanj in navad ter vabi otroka k aktivnemu vključevanju v glasbene dejavnosti. Pri delu z učbenikom Glasbena začetnica 1 se v otrocih formira odlična podlaga za tehtno izbiro instrumenta v nadaljnjem glasbenem iz- obraževanju.

 

 

GLASBENA ZAČETNICA 2

za GLASBENO PRIPRAVNICO

avtoric Vildane Repše, Olge Ulokina in Alenke Urbančič

Vsebuje učbenik z elementi delovnega zvezka, zgoščenko s po- snetkom Albuma za otroke P. I. Čajkovskega ter učne kartice z osnovnimi ritmičnimi vrednostmi. Učno gradivo je razdelje- no v tematske enote, ki vsebujejo otroške in ljudske pesmi ter pesmi domačih in tujih skladateljev, poezijo, didaktične pesmi, vaje in naloge za utrjevanje znanja in ponavljanje ter bogate ilustracije.

Zaključene tematske enote omogočajo postopen razvoj glas- benih sposobnosti, intelekta in ustvarjalnosti ter vodjo k razu- mevanju in dojemanju glasbenih pojmov, glasbenega jezika in sredstev. Učne vsebine vabijo otroka, da se s številnimi dejav- nostmi aktivno in raznoliko vključuje v učni proces.

 

RECENZIJE

Glasbena začetnica 2 je odlična podpora pripravi otroka na glas- beno opismenjevanje in začetek učenja igranja na instrument.

Glasbeni začetnici s svojimi vsebinami in pestrimi dejavnostmi nudita kakovostno in široko zastavlje- no vzgojno-izobraževalno podlago, ki jo je po zahtevnosti mogoče fleksibilno prilagajati različnim zmožnostim in interesom posameznih učencev. Pogosto se izoblikujejo v motivacijo za nadaljnje šolanje v glasbeni šoli. V tem primeru se razvoj nadgrajuje individualno pri izbranem inštrumentu, skupinsko pa v okviru drugega obveznega predmeta nauk o glasbi.

Dr. Breda Oblak, zaslužna profesorica Univerze v Ljubljani

 

Če povzamem. Avtorice so pri pisanju učbenikov
z veliko mero občutka upoštevale razvojne značilnosti otrok in priporočila za spodbujanje njihovega razvoja. Uporabljajo veliko konkretnih ponazoritev, dajejo kratka, jasna in enostavna navodila, omogočajo raznolike izkušnje in dajejo obilo možnosti za urjenje in povezovanje spretnosti in znanj. Spodbujajo iniciativnost otrok, radove- dnost, s stopnjevanjem zahtevnosti in obsežnosti nalog pa tudi vztrajnost in delavnost. Vse to so pomembni temelji za razvoj otrok v vedoželjne, odgovorne, razmišljujoče in občutljive osebnosti.

Dr. Barbara Smolej Fritz

 

Prvi koraki so pomembni. Morajo biti domišljeni, dosledni, sistematični, pa tudi prijetni, barviti, igrivi in zabavni. In vse to Glasbena začetnica ponuja.

Jelena Sitar Cvetko, univ. dipl. dramaturginja, režiserka, pedagoginja

Nazaj

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Glasbeni atelje Tartini
zasebna glasbena šola d.o.o.