Video Avdio
Iskalnik:

Glasbeni atelje
Tartini
zasebna glasbena šola d.o.o.
Smoletova 16, Ljubljana

Telefon: 01/280 08 71
Telefax: 01/280 08 72
Email: glasbeni.atelje@tartini.si


Nauk o glasbi 1

Nauk o glasbi 1

- učbenik za 1. razred nauka o glasbi v glasbenih šolah avtoric Olge Ulokine, Alenke Urbančič in Vildane Repše

Gradivo je skladno s predpisanimi cilji in standardi znanja v učnem načrtu za prvi razred nauka o glasbi v glasbenih šolah. Obsega 100 strani, učne kartice z ritmičnimi vzorci ter zgoščenko. Gradivo je razdeljeno v 30 učnih enot, ki so tematsko naslovljene. Enote vsebujejo razlago novih tem, aplikativne didaktične pesemske vsebine, repertoarske pesmi, ritmične primere, vsebine za razvoj ustvarjalnosti ter naloge in vaje. Učbenik je opremljen z notografskimi zapisi, grafičnimi prikazi klaviature, tabelami in preglednicami ter ilustracijami Jelke Reichman.

Učne kartice ponujajo možnost razvijanja branja in zapisovanja ritma po spominu - ritmičnega nareka, saj vsebujejo kartice s posameznimi notnimi vrednostmi ter kartice z ritmičnimi vzorci v 2/4 in 3/4 taktu.

Zvočni posnetek Intervalov Sergeja Kurguzova v izvedbi pevskega zbora in godalnega orkestra Glasbenega ateljeja Tartini je namenjen asociativnemu spoznavanju intervalov. Ciklus osmih pesmi o intervalih je napisal ruski skladatelj Sergej Kurguzov, Olga Ulokina je priredila pesmi za otroški pevski zbor, godalni orkester, klavir in ritmično baterijo.

Poučna, zanimiva in zelo atraktivna zbirka pesmi se na posrečen in domiseln način poigrava z intervali v glasbi in asociacijami na živalski svet. Tako se čisti intervali, ki zvenijo stabilno in so nosilci osnovnih funkcij v harmoniji prepoznajo v čaplji, slonu, kameli in žirafi, ostri intervali sekunde in septime v ježku in ježevcu, mehko zveneče terce in sekste pa v rački in lisici. Igra intervalov se dopolnjuje z izvirnim besedilom, ki so ga prepesnile Alenka Urbančič, Vildana Repše in Olga Ulokina, humorno atmosfero pa prepričljivo oblikuje duhovita instrumentacija v quasi jazzovskem slogu. Avtorica priredbe za zbor in godalni orkester je zato drzno dopolnila zasedbo še z ritmično baterijo, značilno za jazz ansamble.